Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Κάθε αρχή και δύσκολη!!!



Κάθε αρχή και δύσκολη λένε και δεν έχουν καθόλου άδικο...
Είμαι καινούργια στον κόσμο του blogging και γι' αυτό τον λόγο είμαι αγχωμένη, είμαι όμως και χαρούμενη, διότι θα μου δοθεί η ευκαιρία, να ασχοληθώ περισσότερο, με κάτι που αγαπώ και με ηρεμεί, την μαγειρική...Ένας άλλος λόγος που με κάνει χαρούμενη η δημιουργία αυτού του blog(μετά από παρότρυνση της κόρης μου), είναι ότι θα μπορώ να μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές  μου και θα ανταλλάξουμε γνώμες και απόψεις...
Θέλω λοιπόν,προκαταβολικά, να σας ευχαριστήσω για την στήριξή σας, σε αυτή μου την προσπάθεια...

3 σχόλια:

  1. Καλώς μας ήρθες! Καλή αρχή στο όμορφο ιστολόγιό σου! Θα τα λέμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σας βρήκα..Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...Χαρά μου να τα λέμε και να ανταλλάσουμε γνώμες και συνταγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλως Ηρθες...ευχομαι να σου αρεσουν και οι Συνταγες της Γιαγιας (μου) που ειναι απο το 1880.....και να τις Δοκιμαζεις.....καλη Συνεχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή